عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم

عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم
عکس موزیک و مطلب و البته میریام فارس  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک هاي ويژه

سلام دوستای خوب اون وبلاگم (!) و این وبلاگم(!) خوبید که ایشا...؟سرحال....؟
خوشم نمیاد انقد سر خودمو شلوغ کنم ده تا ایمیل آی دی وبلاگ اما اینجا داستان داره،از اونجایی که من یه آدم نسبتا شلخته ای ام جاتون خالی اون وبم یه خونه تکونی حسابی میخواس دیدم سخته که گفتم یه خورده متحول  شمو ابتکار خرج کنم تصمیم گرفتم تو اون وبم از سعیدم بنویسم تو این وبم برسم به علایقم عکس آدمایی که خوشم میاد ازشون و از جیگرم میریام فارس مطلب و آهنگ بزارم.کمکم کنید ببینیم چی از آب درمیاد....
راستی سعید نامزدمه.تو اون وبم(!)از شخصیت پلیدش نوشتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:26 ] [ الهه ]
.: Weblog Themes By clobdl.ir :.

درباره وبلاگ

من بر پسرهایی که پشت سر مادرشان، حرف زیاد است دل می سوزانم من از تجمع چند زن فضول که دروغ و خیال را بهم می بافند بدم می آید و از همه ی مردانی که دلشان می خواهد این حرفها درست باشد نفرت دارم معدت که درد میگیره قلب منم از این درد ذره ذره آب میشه اما درد تو ملموس تره....من همیشه اینطوری ام احساساتم زیر پوستیه،بلد نیستم بهت بگم دوست دارم....اما تو میدونی که.... دوست دارم سلام خوش اومدی به خونه ی من و سعیدم من 20 سالمه سعیدم 31سالشه مینویسم اینجا تا خودم بفهمم طی گذشت زمان چقد اخلاقام عوض میشه و چقد پیشرفت کردم نه پسرفت
پيوند هاي ويژه
آرشيو مطالب
امکانات وب